Basın

Cepkask Eğitim Müdürü Ali Karadaş, Personelimize de Bayilerimiz de Sürekli Eğitimdeler

Sayın Ali Karadaş, Cepkask A.Ş’nin eğitime çok önem verdiğini hatta bir çok şirkette bulunmayan eğitim departmanının Cepkask A.Ş deolması bizi hayli şaşırttı. Cepkask A.Ş’nin eğitim amaç ve süreçleri hakkın da bilgi verirmisiniz.

“Eğitim aslında süreklilik gerektiren bir olgu. Günümüzde her şey o kadar hızlı değişiyor ki ayak uydurmak bir hayli zor. Bu sebeple eğitim departmanımız önce yeni bilgileri derleyerek kendisini güncelliyor, sonrasında bu güncellenen bilgileri önce kendi çalışanlarımıza daha sonra da bayilerimizin çalışanlarına aktarıyor.

Güncellenmiş bilgilerin aktarılması bir yana, zaman zaman mevcut bilgilerin de üzerinden tekrar geçme ihtiyacı hissediyoruz. Maalesef ülkemizde çalışanların istikrarından söz etmek pek de olası değil. Çalışanların büyük bir bölümü daha iyi şartlarda iş arayışında. Bu sebeple maalesef şirketlerdeki çalışan sirkülasyonu oldukça fazla.

Bu sebeple şirketimiz ve hizmetlerimizi anlattığımız eğitim döngüsünü devamlı çalıştırmak zorundayız.

Ben kişisel olarak bayimizin Cepkask’ı doğru bilgiler ile müşterisine satmasını, şirketimizin de doğru ve doyurucu bilgiler ışığında hizmet vermesi taraftarıyım.

Bizim şirket prensiplerimizde Cepkask satılsın da nasıl satılırsa satılsın diye bir kavram yok. Biz hizmet şartlarımızı ve süreçlerimizi tam bir şeffaflık içinde müşterimize aktarmalıyız. Müşterimiz aldığı bilgiler sonucu Cepkask’ı tercih eder veya etmez gerisi bizi ilgilendirmez.

Biz hem bayimize hem de müşterimize karşı şeffaf olmayı bir sorumluluk olarak görüyoruz.

Bu sorumluluğun yerine getirilmesi de eğitimdeng eçiyor.”

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kapalı
Kapalı