Basın

TAYFUN GÜLGEÇ E GENEL SATIŞ SONRASI HİZMETLER A.Ş SORDUK

Türkiye’de ilk defa marka bağımsız olarak faaliyet gösterecek, Genel Satış Sonrası Hizmetler A.Ş’nin kuruluşunu Tayfun Gülgeç e sorduk.

60 yıllık Sigortacılık tecrübesi ile 2003 yılında Türkiye’de ilk defa cep telefonları için Cepkask Hizmet Paketi’ni hayata geçirdik.

2007 yılında Teknokask Elektronik Cihaz Hizmet Paketini, 2011 yılında Teknopaket +3 Yıl Hizmet Paketini hayata geçirdik.

2017 yılında Sigorta Şirketleri ile işbirliğini sonlandırıp yola tek başına devam etme kararı aldık.

2019 yılında tüketiciye marka ve ürün bağımsız, satış sonrası hizmetler sunacak Genel Satış Sonrası Hizmetler A.Ş’ nin kuruluşunu tamamladık.

Genel A.Ş’ni Tayfun Gülgeç’e Sorduk

Genel Satış Sonrası Hizmetler A.Ş’nin yanında aynı zamanda Cepkask A.Ş’nin de genel müdürlük görevini yürüten Genel A.Ş’ni sorduk.

Tayfun Gülgeç, “Biz 2003 yılında cep telefonları için Cepkask sigorta ve hizmet paketini ve 2007 yılında da elektronik cihazlar i.

çin Teknokask Elektronik Cihaz sigorta ve hizmet paketlerini Türkiye’de ilk defa tüketicinin hizmetine sunan şirketiz.

Biz genel anlamı itibariyle satış sonrası hizmetler ve sigorta hizmetleri konusunda Türkiye’yi bir çok yenilikle tanıştıran bir grubuz.

Tayfun Gülgeç ; Zamanın, Şartların ve İhtiyaçların Gerisinde Kalmayız

Değişen zaman içinde, faaliyet alanımızdaki konularda tüketicilerin ihtiyaçlarını en ince noktasına.kadar analiz eden, yeniliklere açık çok tecrübeli bir ekibimiz var.

Örneğin hizmet paketlerimiz beraberinde tüketiciye 2003 yılından beri ücretsiz sunduğumuz, hediye sigorta uygulamasına 2016 yılı sonu itibariyle son verdik ve yola tek başımıza devam etme kararı aldık.

2003 Yılından günümüze kadar elde ettiğimiz tecrübelerin ışığında dışarıdan çok radikal olarak görülebilecek kararları neredeyse bir hafta içinde alabilecek kabiliyete sahibiz.

Bu çerçevede satış sonrası hizmetler konusunda da tüketicilerin ihtiyaçları ve talepleri değerlendirerek Genel Satış sonrası Hizmetler A.Ş’nin kuruluşunu tamamladık.

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereği üreticinin ve ithalatçının yasal sorumluluğu olan 2 yıllık yasal garanti zaman zaman tüketicinin garanti ihtiyacını karşılamakta yetersiz kalmakta.

Örneğin satın aldığınız bir ürünün 2 yıllık yasal garantisinin sonrasında yani 25. ayda kullanıma bağlı olmayan bir arıza meydana gelir ise tüketici bir ay ile yasal garanti haklarını tamamen kaybetmekte. İşte biz de tam bu noktada devreye giriyoruz.

Otomobilden Mobilyaya Kadar

Genel Satış Sonrası Hizmetler A.Ş, otomobil den mobilyaya kadar çok geniş bir yelpazede ürünlere yasal garanti sonrası, hizmet şartlarımız çerçevesinde +3,2 ve 1 yıl olmak üzere abonman tamir, bakım, onarım ve ikame ürün hizmeti verecek.

Ne Yasal Garanti’nin Devamı, Ne De Bir Sigorta Hizmetiyiz

Tüketicilerin en büyük yanılgısı garanti ile sigortayı biri birine karıştırmak. Bilindiği üzere 2 yıllık garanti üreticinin veya ithalatçının yasa gereği zorunlu olarak üretim hatalarına karşı verdiği garantiyi, sigorta ise kullanıcının kendi kullanım hatalarından doğan hasarları ve hırsızlıkları karşılamaktadır.

Bizim gerek ticari takdim şeklimiz gerekse hizmet şartlarımız, tam manası ile ne garanti ne de sigorta teminatıdır.

Biz tüketicinin her zaman ihtiyaç duyacağı çok geniş çaplı hizmetler beraberinde yasal garanti sonrasındaki yine üretime bağlı arızaları onarım sorumluluğunu TTK’nın Sözleşme Serbestisi çerçevesinde üstlenmekteyiz.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı