Basın

Cepkask İki Milyon Müşteriden Yılda 125 Şikayet Aldı

CepkaskA.Ş Genel Müdürü Tayfun Gülgeç yılda ikimilyon müşteriye hizmet verdiklerini, bunun karşılığında da yıllık 150 adet şikâyet aldıklarını, ancak bu şikayetlerin de ya haksız ya dasahte olduğunu söyledi.

Tüketiciler,ürün ya da hizmet satın almadan önce, şikâyet siteleri aracılığıyla fikir sahibi olurken aynı zamanda yaşadıkları olumsuzluklar hakkında şirketlere de seslerini duyuruyorlardı. Bu açıdan bakıldığında şikayet sitelerinin işlevi gayet mantıklı olarak görünüyordu.Ancak zaman içindeşikâyet sitelerinin, şikayetleri koz olarak kullanarak, şirketlerden astronomik yıllık üyelik parası talepleri şikâyet sitelerine olan inancı sarstı.

Şikayet Siteleri İşiTicarete Döktü
15Yıldır Türkiye’de Elektronik cihazlara güvence hizmeti sunan Cepkask A.Ş GenelMüdürü Tayfun Gülgeç, “Yılda iki milyon müşteriye hizmet veriyoruz ve bunun karşılığında yılda 150 adet şikâyet aldık. Aldığımız şikayetlerin de neredeyse tamamı ya haksız taleplerden ya da sahte şikayetlerden oluşmakta. Şikâyet sitesi yönetimleri kendilerine gelen şikayetleri yayınlamadan, bir kontrolden geçirmeden yalan yanlış yayınlıyor. Çünkü işlerine böyle geliyor.

Bizde bazı şirketler gibi şikâyet sitesine para ödesek bu şikayetlerin büyük birbölümünü de zaten kaldıracaklar. Ancak biz şirket prensibi olarak kesinlikleböyle bir ödemeye yanaşmıyoruz, çünkü şikayetlerin kaldırılması için paraödemeyi bir haraç gibi görüyor ve içimize sindiremiyoruz.” dedi.

Müşteri İle Doğrudan,Aracısız İletişim
Tayfun Gülgeç Türkiye’deen çok rağbet gören şikayet sitesinin www.sikayetvar.com olduğunu bu sitenin de aynı mantıkla çalıştığını bu sebeple bu sitede çıkan şikayetleri değerlendirmeye bile almadıklarını belirterek, sözlerini söyle sürdürdü “Şikayet siteleri üzerinden gelen şikayetleri değerlendirmeye almıyoruz. BizCepkask olarak, müşterilerimizin gerçek, haklı şikayetlerini doğrudan bize yapmalarını bekliyoruz. Artık müşterilerimiz www.cepkask.com.trresmiweb sitemiz üzerinden anlık canlı destek ile bize ulaşarak şikayetlerini, önerilerini bizimle rahatlıkla paylaşabilirler. Bunun yanında musterihizmetleri@cepkask.com adresimiz de halen müşterilerimize anlık hizmet vermektedir.” dedi. 

İlgili Makaleler

2 Yorum

  1. Cepkaks ailesine ve çalışanlarından ismail beye çok teşekkür ediyorum,
    2014 yılında Ankara,panora, A.v.m. deki samsung güreller mağazasından samsung marka çamaşır makinesi almıştım, mağazanın tavsiyesi üzre +3 garanti uzatma cepkaks yatırmıştım 2018 aralık ayında makinemizin ilk arızasına 420tl arıza bedelini aynı gün servise ödeme yapıp süreci ivedi şekilde takip ettiler, yaklaşık on gün sonra makinemiz ikinci kez başka bir arıza verdi, yine aynı şekilde SAMSUNG servisi ile iletişime geçip süreci ivedi bir şekilde takip ettiler, ve makinemizin bir üst modeli 3800tl degerinde sıfır makine ile değiştirdiler,
    Tekrar çepkaks ailesine ve çalışanları ismail beye sonsuz teşekkürker

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı