Basın

Merve Söğüt, Kurumsal İşbirliklerinde Seçiciyiz.

Merve Söğüt, biz bağımsız ve sahada güçlü olmayı tercih ediyoruz, bayilerimizin en büyük gelir kalemi Cepkask ve Teknokask satışlarından.

Merve Söğüt bize en çok neden markalar ile sektördeki zincir satıcılar ile iş birliği yapmıyorsunuz diye sorular geliyor. Uzun yıllar hem markalar ile hem de zincirler ile iş birliği yaptık.

Ancak zaman içinde iş birliği yaptığımız şirketler kendilerine özel Cepkask ve Teknokask benzeri hizmetleri müşterilerine sunmaya başladılar. Sundukları hizmetlerin ne kadar yasal veya sigortacılık mevzuatına ne kadar uygun olduğu tartışılır ancak bu günkü durum bu. Ayrıca kurumsal iş birliklerinde her kurum kendi planlamasına göre hizmet modeli oluşturmak istiyor, biz kurumlara göre farklı modeller geliştirmeyi işin açıkçası boşuna kondisyon kaybı görüyoruz.

Merve Söğüt, Cepkask her zaman doğru modeli uygular

Kurumsal iş birliklerinde her kurum kendi planlamasına göre hizmet modeli oluşturmak istiyor, biz kurumlara göre farklı modeller geliştirmeyi işin açıkçası boşuna kondisyon kaybı görüyoruz.

Biz Cepkask olarak cep telefonlarına, tabletlere, dizüstü bilgisayarlara, fotoğraf makinelerine ve televizyonlara güvence hizmeti sunuyoruz. Bunun yanında da televizyonlara ve beyaz eşyalara+3 yıl uzatılmış hizmet sunuyoruz.

Merve Söğüt sözlerine şöyle devam etti, Biz müşteriye cep telefonu, tablet, notebook ve blender için + garanti sunmayı etik bulmuyoruz. Müşteri bu hizmetlerden ürünün ömrü bakımından faydalanması mümkün değil. Bu sebeple tüketicinin aleyhine olabilecek hizmet gibi gösterilen ancak hiçbir faydası olmayan ürünleri tüketiciye sunma taraftarı değiliz.

Merve Söğüt biz sahada bayilerimiz ile güçlü olma stratejisini benimsedik ve bu yolda ilerleyeceğiz. Ancak kurumsal iş birliklerine de kapıyı tamamen kapatmıyoruz. 17 yıldır edindiğimiz tecrübe ile önümüzdeki yıllarda makul stratejiler ile kurumsal iş birlikleri de yapacağız tabi ki.

Müşteri talepleri en büyük önceliğimiz

Cepkask Genel Koordinatörü Merve Söğüt, Cepkask olarak bizim en büyük önceliğimiz müşterilerimizin istek ve taleplerini en iyi şekilde değerlendirerek en iyi hizmeti vermek. Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda stratejiler geliştiriyoruz. Netice de her sektörde olduğu gibi en büyük hakem tüketiciler.

Cepkask Hakkında Şikayet Yok

Cepkask Genel Koordinatörü Merve Söğüt, Cepkask’ın bir yılda aldığı toplam şikayet sayısı bu gün itibariyle 63 adet. Bu seviyeye gelmek için çok mücadele ettik. Türkiye’nin en büyük şikayet sitesi sikayetvar.com bu dediğimiz teyid etmektedir. Ayrıca sikayetvar.com da çıkan şikayetlerin hepsinin haklı olduğu da düşünülemez.

Kaliteyi Müşteri Tanımlar

Amerikalı kalite kontrol uzmanı ve iş adamı Vallin Armand Feigenbaum un “Kaliteyi Müşteri Tanımlar” sözü Cepkask’ın kuruluşundan beri en büyük yol göstericimiz oldu.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı